Karabük’ün ev sahipliğinde düzenlenen ANALİG Atletizm 1. Etap Grup Yarışmaları, ödül töreniyle tamamlandı. 10 ilden gelen 200 genç sporcu, iki gün boyunca pistte kıyasıya mücadele etti.

Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın en önemli projelerinden biri olan Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Atletizm 1. Etap Grup Yarışmaları, Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirilen final müsabakalarıyla sona erdi. İki gün boyunca büyük bir heyecana sahne olan organizasyonda, farklı illerden gelen genç sporcular dereceye girebilmek için tüm güçlerini sahaya yansıttı.

10 İlden 200 Sporcu Pistte Ter Döktü

Karabük'ün ev sahipliği yaptığı organizasyona 10 farklı şehirden yaklaşık 200 sporcu katılım sağladı. İkinci gün yarışlarında farklı branşlarda piste çıkan genç atletlerin yüksek performansları tribünlerden tam not alırken, saha içindeki centilmence mücadeleleri de büyük takdir topladı. Organizasyon, hem genç sporcuların tecrübe kazanmasına katkı sağladı hem de geleceğin milli atletlerinin yetişmesi adına önemli bir zemin oluşturdu.

Başarılı Atletlere Madalyaları Takdim Edildi

Müsabakaların tamamlanmasının ardından dereceye giren rekortmen sporcular için görkemli bir ödül töreni düzenlendi. Başarılı sporculara madalya ve başarı belgeleri; Safranbolu Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Sedat Adakan, ANALİG İl Koordinatörü Onur Çelebi, Atletizm İl Temsilcisi Okan Özyaman ve Spor Tertip Komitesi üyeleri tarafından gururla takdim edildi.