Karabük Belediyesi zabıta ekipleri, şehir içi minibüslerde temizlik, kılık-kıyafet ve güler yüzlü hizmet standartlarını artırmak için denetim ve bilgilendirme çalışması gerçekleştirdi.
Karabük Belediyesi, şehir içi ulaşımda vatandaş memnuniyetini ve hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkarmak amacıyla sahaya indi. Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından kent genelinde yolcu taşımacılığı yapan minibüslere yönelik kapsamlı bir denetim ve bilgilendirme çalışması başlatıldı.
Denetimlerde minibüs sürücülerine; araç içi hijyen standartları, kişisel bakım, kılık-kıyafet düzeni ve yolcularla iletişimde dikkat edilmesi gereken nezaket kuralları hakkında önemli hatırlatmalarda bulunuldu.
Başkan Çetinkaya: "Amacımız Ceza Değil, Ortak Nezaket Kültürü"
Yapılan çalışmanın ceza odaklı olmadığının, aksine esnafla iş birliği içinde hizmet standardını yükseltmeyi amaçladığının altını çizen Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, konuya ilişkin şu açıklamayı yaptı:
"Her bir hemşehrimizin temiz, huzurlu ve güler yüzlü bir ortamda seyahat etmesini önemsiyoruz. Zabıta ekiplerimiz sahada cezai işlem uygulamak için değil, esnafımızla el ele vererek şehrimize yakışan ortak bir nezaket kültürünü pekiştirmek için bulunuyor. Araç içi temizlikten kişisel bakıma, tatlı dilden güler yüze kadar her konuda esnafımızdan hassasiyet rica ettik. Şehrimizin vizyonuna katkı sunan ve kurallara riayet eden ulaşım esnaflarımıza teşekkür ediyorum."
Karabük Belediyesi, şehir içi ulaşımda konforu ve vatandaş memnuniyetini kalıcı kılmak amacıyla bilgilendirme, rehberlik ve denetim faaliyetlerine kent genelinde periyodik aralıklarla devam edeceğini bildirdi.