Karabük'te emekçilerin gözü kulağı Boskay Metal'den gelecek Toplu İş Sözleşmesi haberindeydi. Özçelik-İş Sendikası Karabük Şube Başkanı Kenan Yılmaz, Boskay Metal işçilerini sevindiren müjdeyi bugün itibarıyla duyurdu. İşçilerin sabırla beklediği ve karşılıklı anlayışla neticelenen süreçte, yeni dönemin zam oranları da belli oldu.
İlk Altı Ay %21, İkinci Altı Ay %18 Zam!
İmzalanan Toplu İş Sözleşmesi'ne göre Boskay Metal emekçilerinin ücretlerine ilk altı ay için %21, ikinci altı ay için ise %18 olmak üzere toplamda %39 oranında zam yansıtılacak. Sözleşmenin Boskay Metal çalışanlarının tam onayı alınarak imzalandığı vurgulandı.
Kenan Yılmaz'dan Uğur Bostancıoğlu'na Teşekkür
Sözleşmenin imzalanmasının ardından yazılı bir açıklama yapan Özçelik-İş Sendikası Karabük Şube Başkanı Kenan Yılmaz, sürecin yapıcı bir diyalogla tamamlanmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Yılmaz, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
"Bugün itibarıyla Karabük Şubemize bağlı Boskay Metal işyerinde 2026-2027 yıllarını kapsayan Toplu İş Sözleşmesi, Boskay emekçilerimizin onayı alınarak imzalanmıştır.
Toplu iş sözleşme sürecini sabırla bekleyen tüm Boskay Metal çalışanlarına ve sözleşme sürecinin karşılıklı anlayış içerisinde tamamlanmasına katkı sunan Boskay Metal Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Bostancıoğlu’na sergilediği yapıcı ve uzlaşmacı yaklaşım dolayısıyla teşekkür ediyor, toplu iş sözleşmemizin Boskay Metal emekçilerine hayırlı olmasını temenni ediyoruz."

