Yenice Belediyesi, ilçeye sunulan hizmetlerin kalitesini ve hızını artırmak amacıyla araç ve makine parkurunu güçlendirmeye hız kesmeden devam ediyor. Daha yaşanabilir ve daha güçlü bir Yenice hedefiyle çalışmalarını sürdüren Yenice Belediye Başkanı Sertaş Karakaş, belediye bünyesine kazandırılan yeni iş makinesinin müjdesini vererek ilçeye hayırlı olmasını diledi.
Yenice'ye Anlamlı Hibe Destek
Belediyenin hizmet kapasitesini artırmak ve sahada yürütülen çalışmaları daha verimli hale getirmek adına gerçekleştirilen hamlelere bir yenisi daha eklendi. İlçenin tanınan iş insanlarından Cemal Dereli, Yenice Belediyesi’ne anlamlı bir destekte bulunarak bir mini ekskavatör hibe etti. Araç filosuna dahil edilen yeni iş makinesinin, ilçedeki birçok farklı belediyecilik faaliyetinde aktif rol oynaması bekleniyor.
Yeni İş Makinesi Birçok Alanda Hizmet Verecek
Belediye bünyesine katılan mini ekskavatör, Yenice genelinde yürütülen saha çalışmalarına büyük kolaylık sağlayacak. Yeni iş makinesinin özellikle park ve bahçelerin düzenlenmesinde, peyzaj ve yeşil alanların geliştirilmesinde, mezarlık alanlarının bakımında ve çevre temizliği çalışmalarında kullanılması planlanıyor. Araç aynı zamanda küçük çaplı altyapı, kazı ve yol kenarı düzenleme işlerinde de belediye ekiplerinin sahadaki en büyük yardımcılarından biri olacak.
Başkan Karakaş'tan Örnek Davranışa Teşekkür
İlçeye kazandırılan bu yatırımın ardından bir açıklama yapan Yenice Belediye Başkanı Sertaş Karakaş,
"İlçemizin kıymetli iş insanlarından Sayın Cemal Dereli tarafından Belediyemize hibe edilen mini ekskavatör, Yenice’mize ve hemşehrilerimize hayırlı olsun.
Yeni iş makinemiz; park ve bahçelerimizin düzenlenmesinde, peyzaj çalışmalarında, mezarlık alanlarının bakım ve düzenlemelerinde, çevre temizliği çalışmalarında, küçük çaplı altyapı ve kazı işlerinde, yol kenarı düzenlemelerinde, yeşil alanların geliştirilmesinde ve belediyemizin ihtiyaç duyduğu birçok hizmette aktif olarak kullanılacaktır.
İlçemize kazandırılan bu anlamlı destekten dolayı Sayın Cemal Dereli’ye şahsım ve Yeniceli hemşehrilerimiz adına teşekkür ediyor, göstermiş olduğu duyarlılığın örnek olmasını temenni ediyorum.
Daha güçlü bir belediye, daha yaşanabilir bir Yenice için çalışmaya devam ediyoruz.
Yenice’mize hayırlı ve uğurlu olsun." dedi.

